Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy.
YaBB - Yet another Bulletin Board
09/06/10 - 22:55:35
Uutiset:

Sivu: 1
Espoon poliisi: Mitä enemmän haukut sen vähemmän v (Luettu 137 kertaa)
vanhemmat.com
Ex-jäsen

Espoon poliisi: Mitä enemmän haukut sen vähemmän v
07/14/09 - 09:13:37

Mitä enemmän haukut sen vähemmän vastaat

Espoon kihlakunnansyyttäjä Seita Heinström sekä Espoon poliisin rikosylikomisario Timo Seppälä ovat päättäneet alla olevalla virallisella lausunnollaan, että kun ihmistä haukkuu tarpeeksi tehokkaasti ja laajalti, ei ole pelkoa että hänet saatetaan vastuuseen loukkaavista kirjoituksistaan.

Espoolainen poliisi ja syyttäjä suosittelee rikolliseen toimintaan, nimittele ja vihjaile ihmisiä:

-      Pedofiiliksi
      -      Insesti- isäksi
      -      Kiristäjäksi
      -      Alkoholistiksi
      -      Skitsofreenikoksi
      -      jne.

Tapaus koskee itseäni ja lapsiani, siinä joukko foorumilta erotettuja häiriköitä kirjoittaa Suomi24.fi foorumilla henkilöäni ja lapsiani loukkaavia kirjeitä, tekee tätä päivittäin viime kunnallisvaaleista aina tähän päivään. Timo Seppälä turvaa häiriköiden selustan, itse asiassa Seppälä suostutteli kyseisen ryhmän saastuttamaan yhdistyksemme Lapset ja vanhemmat ry:n toimintaa julkisella kirjoituksellaan minusta Länsiväylä-lehdessä kunnallisvaalien alla, juttu alhaalla.

Espoon poliisin rikosylikomisario Timo Seppälä ja syyttäjä Seita Heinström  palkitsee minua herjaavia tahoja turvaamalla heidän toimet internetissä, näin poliisi toteuttaa myös omia intressejään minua ja sivustoja vanhemmat.com kohtaan. Sivustolla on tuotu esille runsaasti Espoon poliisin toimiin liittyvää materiaalia, jopa erittäin häpeällistä – väärennöksistä aina rikokseen yllyttämiseen jne.

Nettiloukkaukset työllistävät poliisia

Länsiväylä-lehden kirjoituksessa 27.3.2009: ”Rikoskomisario Timo Seppälä arvioi, että vain murto-osa kaikista kunnianloukkauksista kantautuu poliisin tietoon.”

Seppälä ei kuitenkaan mainitse toimittajalle, että eivät myöskään tutki kaikkia tietoonsa saamia rikoksia, vedoten tutkinnasta aiheutuneisiin kustannuksiin.

Länsiväylä-lehden kirjoituksessa 27.3.2009, Seita Heinström: ”Harvinaista on, että kunnianloukkaus päätyy käräjäoikeuteen ja siitä annetaan rangaistus. Jos näin käy, tuomiona on yleensä pieni sakko...”

Seita Heinström kertoo satuja toimittajalle. Eräässä tapauksessa Asiano: R 09/915 hänen työkaveri Espoon kihlakunnansyyttäjä Susanna Kuosmanen vaatii epäillylle kunnianloukkauksesta vähintään ankaraa sakkorangaistusta. Juttu on sikäli mielenkiintoinen, koska vastaajan kertomukset ovat todellisia tapahtumia hänen ja lastensa tapaamis- ja huoltajuus asioihin liittyen, jossa lausuntoa valmistelleet sosiaaliviranomaiset ovat todistetusti käyttäytyneet sopimattomasti perheen isää ja lapsia kohtaan. Tästä lisää myöhemmin…

Alla oleva asiakirja on ilmeinen todiste Espoon poliisin tavasta toimia ja hoitaa virkaansa, kaikki poliisin toimia julkisesti kritisoivat menettää perustuslailliset oikeutensa saada oikeudenmukaista oikeutta. Olen aavistellut että näin tulee jonakin päivänä käymään: minua ja lapsiani saa loukata julkisesti, loukkaajien tarvitsematta miettiä seuraamuksia.  

Asiakirja:

Asiakirjassa Asiano: E 09/3060 mainitut 91 – eri kirjoitusta ovat kirjoituksia joissa henkilöäni solvataan loukkaamistarkoituksessa, kaikki Suomi24.fi/köyhien asialla foorumilla kirjoitettuja kirjeitä. Erikoiseksi asian tekee se, että olen vastannut osaan kirjoituksista kyseisellä foorumilla kyseisen aiheen perään. Näyttääkin siltä, että solvaaja saa syntinsä anteeksi poliisin toimesta perusteella:  ”Tutkinnasta aiheutuneet kustannukset”, mutta solvaajalle kommentoinut kohde saatetaan vastuuseen maksoi mitä maksoi, koska on loukannut solvaajaansa.

Ei tulisi mieleenkään, että Asiano: E 09/3060 tutkinta olisi lopetettu kustannussyihin vedoten mahdollisesti sen vuoksi, että minua ja lapsiani loukanneiden joukossa saattaisi olla jokin viranomainen – kuka tietää. Imisiähän me kaikki ollaan, eikä kenenkään vieteri kestä paljoa enempää kuin toisten.

Länsiväylä-lehti  27.3.2009  

Lähde: Länsiväylä-lehti

Länsiväylä-lehti

Länsiväylä-lehden kirjoituksessa viime kunnallisvaalien alla Espoon poliisin rikosylikomisario Timo Kalervo Seppälä kertoo:

- ”Kunnianloukkaus on asianomistajarikos. Panettelun kohteen täytyy siis itse vaatia herjaajalle rangaistusta, muuten poliisi ei asiaa tutki.”

Olen vaatinut herjaajille rangaistusta tutkintapyynnössä Asiano: E 09/3060, jonka olen Espoon kihlakuntaan jättänyt. Ei auta, sillä Timo Kalervo Seppälä ei omasta neuvostaan huolimatta ilmoituksiani joissa minua ja lapsiani solvataan, tutki.

Timo Kalervo Seppälän ja toimittaja Klaus Nurmen lehtikirjoittelu henkilöstäni täyttää raukkamaisuuden tunnusmerkistön, he eivät ottaneet minulta (vastinetta) haastattelua henkilöstäni esitettyyn loukkaavaan kirjoitukseen, jotta olisin voinut kommentoida Seppälän valheellista väittämää:

"Savolainen myös tehtailee poliisille tutkintapyyntöjä erilaisista päätöksistä ja henkilöistä, jotka hän olettaa rikollisiksi"

Olen pyytänyt Helsingin syyttäjävirastoa selvittämään Seppälän väittämää, jota eivät selvitä koska paljastuisi ikävä tosiasia: Timo Kalervo Seppälä todettaisiin tavalliseksi ihmiseksi, joka vittuuntuu kuten me muutkin tavikset, kun tarpeeksi ärsytetään.

Joku on sanonut vuokrasopimukseni irti!

Poliisi ei kyennyt selvittämään tekijää, luulen että ei edes halunnut.

Asiakirjat: http://www.vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=3245

Jatkuu...

Ari www.vanhemmat.com
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Hannes Ruokokoski
YaBB Administrator

Sukupuoli: male
Re: Espoon poliisi: Mitä enemmän haukut sen vähemm
Vastaus #1 - 01/13/10 - 11:56:25

Terve Ari !

Olen kyllä seurannut tilannettasi, mutta en ole vastannut omille sivuilleni kirjoittamaasi.

Paljon on kirveellä töitä ennen kuin viranomaiset ymmärtävät tarkastella omaa toimintaansa kriittisesti. Tulleeko edes sitä tilannetta? Siihen ei Seppälä ainakaan pysty, niin veikkaan.
Siirry sivun alkuun

Näytä profiili WWW   IP on kirjattu
Sivu: 1